Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1068 | 729 |
h-индекс | 11 | 11 |
i10-индекс | 12 | 12 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Roberto NavigliProfessor, Sapienza University of RomeПотвърден имейл адрес: uniroma1.it
- Mohammad Taher PilehvarCardiff University and University of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Gerasimos LampourasPrincipal Research Scientist at Huawei Noah's Ark LabПотвърден имейл адрес: huawei.com
- Milan GrittaSenior NLP Research Scientist @ Huawei R&D (UK)Потвърден имейл адрес: huawei.com
- Ieva StaliūnaitėPhD Student, University of CambridgeПотвърден имейл адрес: huawei.com
- Philip John GorinskiResearch Scientist NLP, Huawei Noah's Ark LabПотвърден имейл адрес: huawei.com
- Jose Camacho-ColladosProfessor, Cardiff UniversityПотвърден имейл адрес: cardiff.ac.uk
- Fenia ChristopoulouResearch Scientist, Huawei Noah's Ark LabПотвърден имейл адрес: huawei.com
- Massimiliano ManciniUniversity of TrentoПотвърден имейл адрес: unitn.it
- Han ZhouUniversity of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Xin JiangNoah’s Ark Lab, Huawei TechnologiesПотвърден имейл адрес: huawei.com
- Viviana CotikUniversidad de Buenos AiresПотвърден имейл адрес: dc.uba.ar
- Gabriel Gordon-HallResearch Engineer, Natural Language Processing, Huawei Noah's Ark LabПотвърден имейл адрес: huawei.com
- Ruoyu HuImperial College LondonПотвърден имейл адрес: imperial.ac.uk
- Huiyuan XieUniversity of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Chenxi WhitehousePostdoc Researcher at University of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Yue FengUniversity College LondonПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Benjamin MinixhoferPhD Student, University of CambridgeПотвърден имейл адрес: cam.ac.uk
- Pasquale MinerviniUniversity of Edinburgh, University College London, ELLISПотвърден имейл адрес: ed.ac.uk
- Giulio ZhouPhD Student, Univeristy of EdinburghПотвърден имейл адрес: ed.ac.uk