Ina Stanoeva
ЗаглавиеПозоваванияГодина
Дигиталният маркетинг като възможност за привличане на публика в сценичните изкуства
И Станоева
Авангардни научни инструменти в управлението, 2018
2018
Active methods for teaching Marketing research
IN Stanoeva
Авангардни научни инструменти в управлението 12 (1), 2017
2017
DETERMINANTS OF THEATRE ATTENDANCE: DIFFERENCES BETWEEN GENERATIONS Y AND Z
D Stoyanov, I Stanoeva
2017
Creating'Digital Marketing'Curriculum for'Art Management'Programmes
I Stanoeva
2017
ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА ПАЗАРА НА ДАМСКИ СПИСАНИЯ В БЪЛГАРИЯ
И Станоева
Годишник на Висше училище по мениджмънт – Варна 10, 363-369, 2017
2017
Креативното общуване: Изследване на поведенческия профил на арогантния.
И Станоева
Уроци по креативност. Колективна монография под редакцията на проф. Д …, 2016
2016
Возможности электронных таблиц для оценки знаний и умений студентов педагогов с помощью тестов
С Бояджиева, И Станоева
Ключевые компетентности в модели современного специалиста, ГВУЗ «Переяслав …, 2016
2016
Предимстава на българската стенографска система
Р Станоева, И Станоева
Годишник на Висше училище по мениджмънт-Варна 9, 2016
2016
Изследване на нагласите на потенциални студенти за обучение в програми по “Arts management” и “Management of fashion and luxury companies”
И Станоева
Годишник на Висше училище по мениджмънт-Варна 9, 2016
2016
Използване възможностите на crowdfunding за финансиране на проекти в областта на изкуствата
IN Stanoeva
Авангардни научни инструменти в управлението 11 (2), 2015
2015
Усъвършенстване на процеса на управление в драматичните театри
И Станоева
Дисетация за присъждане на образователна степен доктор, 2015
2015
The significance of the shorthand as a specific economical discipline
I Stanoeva, R Stanoeva
The Economics in the changing world proceedings of the international …, 2015
2015
“The market of luxury fashion goods in Italy and France”
I Stanoeva
Vanguard scientific instruments in management,, 314-324, 2014
2014
“Sources of financing of the Bulgarian theatres”
I Stanoeva
Scientific conference of the young scientific workers proceedings of the …, 2013
2013
“Management the relationship with the audience during theatre performances”
I Stanoeva
Knowledge – traditions, innovations, perspectives proceedings of the …, 2013
2013
“Importance of the theatres when applying for European Capital of Culture”
I Stanoeva
Responsible Tourism 2020 proceedings of the international conference in …, 2013
2013
“A comparative analysis of the hybrid cars market in Bulgaria and Germany”
D Stoyanov, G Georgiev, I Stanoeva
Perspectives in front of the industrial business proceedings of the …, 2013
2013
“Management of business processes in the performing arts"
I Stanoeva
Vanguard scientific instruments in management, 248-259, 2013
2013
“Management problems of the Bulgarian theatre managers”.
I Stanoeva
Innovation technologies in economic and business education, Belarus 2, 241-251, 2013
2013
The Theatre Reform in Bulgaria
I Stanoeva
2012
Системата не може да изпълни операцията сега. Опитайте отново по-късно.
Статии 1–20