Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 6084 | 1472 |
h-индекс | 32 | 21 |
i10-индекс | 39 | 32 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelПотвърден имейл адрес: idc.ac.il
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityПотвърден имейл адрес: biu.ac.il
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaПотвърден имейл адрес: ufl.edu
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisПотвърден имейл адрес: ucdavis.edu
- Paul DobsonProfessor of Business Strategy and Public Policy, University of East AngliaПотвърден имейл адрес: uea.ac.uk
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisПотвърден имейл адрес: hec.fr
- Yinghui (Catherine) YangUniversity of California, DavisПотвърден имейл адрес: ucdavis.edu
- Dovev LavieProfessor, Bocconi UniversityПотвърден имейл адрес: unibocconi.it
- Miri Barak, PhDProfessor, Technion- Israel Institute of TechnologyПотвърден имейл адрес: technion.ac.il
- Eldad YechiamProfessor of Behavioral Science, TechnionПотвърден имейл адрес: tx.technion.ac.il
- Shai DanzigerTel Aviv UniversityПотвърден имейл адрес: tauex.tau.ac.il
- Moshe DavidowService2ProfitПотвърден имейл адрес: service2profit.com