Получаване на мой собствен потребителски профил
Публичен достъп
Преглед на всички0 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Hashim ZameerAssociate Professor (Top 2% World Scientist), Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsПотвърден имейл адрес: nuaa.edu.cn
- Ying WangProfessor at College of Economics and Management, Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsПотвърден имейл адрес: nuaa.edu.cn
- Raza AliBahauddin Zakariya University, Multan, Pakistan; Middlesex University, UK (2010-2016)Потвърден имейл адрес: bzu.edu.pk
- Umar BurkiUniversity of South-Eastern NorwayПотвърден имейл адрес: usn.no
- Robert DahlstromJoseph C. Seibert Professor of Marketing, Miami UniversityПотвърден имейл адрес: miamioh.edu
- Lawrence LockshinProfessor of Wine MarketingПотвърден имейл адрес: unisa.edu.au
- Song YangUniversity of South AustraliaПотвърден имейл адрес: unisa.edu.au
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaПотвърден имейл адрес: marketingscience.info
- Justin CohenSenior Lecturer, Ehrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaПотвърден имейл адрес: marketingscience.info
Следене
Muhammad Rashid Saeed
Institute of Management Sciences, BZU Multan, Pakistan
Потвърден имейл адрес: bzu.edu.pk