Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 65932 | 19837 |
h-индекс | 71 | 35 |
i10-индекс | 218 | 93 |
Публичен достъп
Преглед на всички16 статии
3 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Dylan WiliamEmeritus professor of educational assessment, University of LondonПотвърден имейл адрес: ioe.ac.uk
- Christine HarrisonKing's College LondonПотвърден имейл адрес: kcl.ac.uk
- Jonathan OsborneKamalachari Professor of Science EducationПотвърден имейл адрес: stanford.edu
- Mark WILSONDistinguished Professor of Education, University of California, BerkeleyПотвърден имейл адрес: berkeley.edu
- A M LucasKing's College London, Chelsea College, Flinders University, Ohio State UniversityПотвърден имейл адрес: kcl.ac.uk
- Andree TiberghienUMR ICAR, CNRS - Université de LyonПотвърден имейл адрес: ens-lyon.fr
- Terry RussellUniversity of LiverpoolПотвърден имейл адрес: liv.ac.uk
Следене
Paul Black
Professor of Science Education, Emeritus,King's College London
Потвърден имейл адрес: kcl.ac.uk