Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 12161 | 4982 |
h-индекс | 52 | 33 |
i10-индекс | 153 | 98 |
Публичен достъп
Преглед на всички11 статии
8 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Wenli Chen 陈文莉Associate Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological University SingaporeПотвърден имейл адрес: nie.edu.sg
- Lung-Hsiang Wong 黄龙翔National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityПотвърден имейл адрес: nie.edu.sg
- Peter SeowNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityПотвърден имейл адрес: nie.edu.sg
- Longkai WuProfessor, Faculty of Artificial Intelligence in Education, Central China Normal University, ChinaПотвърден имейл адрес: ccnu.edu.cn
- Marcelo MilradProfessor of Media Technology, Linnaeus University, SwedenПотвърден имейл адрес: lnu.se
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Ivica BotickiProfessor, Faculty of electrical engineering and computing, University of ZagrebПотвърден имейл адрес: fer.unizg.hr
- Cathleen NorrisRegents Professor, University of North TexasПотвърден имейл адрес: unt.edu
- Siu-Cheung KongThe Education University of Hong KongПотвърден имейл адрес: eduhk.hk
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseПотвърден имейл адрес: digitalpromise.org
Следене
Chee-Kit Looi
Professor, Education University of Hong Kong
Потвърден имейл адрес: eduhk.hk - Начална страница