Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 2179 | 1857 |
h-индекс | 19 | 19 |
i10-индекс | 27 | 23 |
Публичен достъп
Преглед на всички7 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Charles SpenceOxford UniversityПотвърден имейл адрес: psy.ox.ac.uk
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolПотвърден имейл адрес: bi.no
- Frédéric BassoDepartment of Psychological and Behavioural Science, London School of EconomicsПотвърден имейл адрес: lse.ac.uk
- Andy WoodsRoyal Holloway, University of LondonПотвърден имейл адрес: rhul.ac.uk
- Anton NijholtHuman Media Interaction, University of TwenteПотвърден имейл адрес: utwente.nl
- Renaud LunardoKedge Business SchoolПотвърден имейл адрес: kedgebs.com
- Bradley J. RickardProfessor, Applied Economics and Management, Cornell UniversityПотвърден имейл адрес: cornell.edu
- Qian Janice WangDepartment of Food Science, University of CopenhagenПотвърден имейл адрес: food.ku.dk
- Marianna ObristUniversity College London, Department of Computer ScienceПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Olivier OullierProfessor, Behavioral and Brain Sciences, Aix-Marseille UniversityПотвърден имейл адрес: oullier.fr
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Ana JavornikSenior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business SchoolПотвърден имейл адрес: bristol.ac.uk
- Felipe Reinoso-CarvalhoUniversidad de los Andes School of ManagementПотвърден имейл адрес: uniandes.edu.co
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderПотвърден имейл адрес: uia.no