Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1663 | 955 |
h-индекс | 17 | 15 |
i10-индекс | 20 | 16 |
Публичен достъп
Преглед на всички9 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Nicholas C. WilsonNortheastern UniversityПотвърден имейл адрес: northeastern.edu
- Huang-Yao Hong 洪煌堯Distinguished Professor of Education, National Chengchi University, TaiwanПотвърден имейл адрес: nccu.edu.tw
- Carey DimmittProfessor, School Counselor Education UMass AmherstПотвърден имейл адрес: educ.umass.edu
- Sandra R. MaddenProfessor, Mathematics and Statistics Education, University of Massachusetts AmherstПотвърден имейл адрес: umass.edu
- Manu KapurETH ZurichПотвърден имейл адрес: ethz.ch
- Celia OylerTeachers College, Columbia UniversityПотвърден имейл адрес: exchange.tc.columbia.edu
- Robert SieglerProfessor of Psychology, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: andrew.cmu.edu
- Beverly Park WoolfUniversity of MassachusettsПотвърден имейл адрес: cs.umass.edu
- K.C. Nat TurnerAssociate Professor of Language Literacy and Culture, University of Massachusetts, AmherstПотвърден имейл адрес: umass.edu
- Bradford D WheelerПотвърден имейл адрес: bu.edu
Следене
Florence R. Sullivan
Professor of Learning Technology, University of Massachusetts, Amherst
Потвърден имейл адрес: educ.umass.edu - Начална страница