Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1517 | 1078 |
h-индекс | 20 | 18 |
i10-индекс | 27 | 24 |
Публичен достъп
Преглед на всички4 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Richard C. AndersonProfessor, University of IllinoisПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Tzu-Jung LinDepartment of Educational Studies; Crane Center for Early Childhood Research and Policy, OSUПотвърден имейл адрес: osu.edu
- Gary HouchensProfessor, School of Leadership and Professional Studies, Western Kentucky UniversityПотвърден имейл адрес: wku.edu
- Brian W. MillerAssistant Profesor of Elementary Education, Towson UniversityПотвърден имейл адрес: towson.edu
- Shufeng MaEast China Normal UniversityПотвърден имейл адрес: dep.ecnu.edu.cn
- Jingjing SunUniversity of MontanaПотвърден имейл адрес: umontana.edu
- Li YinTsinghua UniversityПотвърден имейл адрес: tsinghua.edu.cn
- Xin ZhangUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Xiaoxia HuangSyracuse University - Instructional Design, Development, and EvaluationПотвърден имейл адрес: syr.edu
- May JadAllahIndependent Consultant