Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1455 | 1060 |
h-индекс | 15 | 13 |
i10-индекс | 19 | 16 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Karsten HansenUniversity of CaliforniaПотвърден имейл адрес: ucsd.edu
- Paolo SuricoLondon Business SchoolПотвърден имейл адрес: london.edu
- Eric SchwartzAssociate Professor of Marketing, Ross School of Business, University of MichiganПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Vishal SinghStern School of Business, NYUПотвърден имейл адрес: stern.nyu.edu
- Jacob AbernethyAssistant Professor, University of MichiganПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Benjamin HandelUniversity of California at BerkeleyПотвърден имейл адрес: berkeley.edu
- Vincent NijsAssistant Professor of Marketing, Rady School of ManagementПотвърден имейл адрес: rady.ucsd.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolПотвърден имейл адрес: london.edu
- Eric T. AndersonKellogg School of Management, Northwestern UniversityПотвърден имейл адрес: northwestern.edu
- Naufel VilcassimLondon Business SchoolПотвърден имейл адрес: london.edu
- Sungtak HongAssistant Professor of Marketing, Bocconi UniversityПотвърден имейл адрес: unibocconi.it
- Ali Umut GülerAssistant Professor of Marketing, Koc UniversityПотвърден имейл адрес: ku.edu.tr
- James W RobertsDuke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
Следене
Kanishka Misra
Professor of Marketing and Analytics, University of California, San Deigo
Потвърден имейл адрес: ucsd.edu - Начална страница