Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 4232 | 3355 |
h-индекс | 29 | 29 |
i10-индекс | 55 | 49 |
Публичен достъп
Преглед на всички12 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Mark GavedThe Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Maria AristeidouAssociate Professor, The Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Tim CoughlanSenior Lecturer, Institute of Educational Technology, The Open UniversityПотвърден имейл адрес: open.ac.uk
- Maria KambouriUniversity College London Institute of Education University of LondonПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk