Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 7813 | 4004 |
h-индекс | 23 | 19 |
i10-индекс | 30 | 24 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingПотвърден имейл адрес: haas.berkeley.edu
- Nicolas DavidenkoProfessor of Psychology, UC Santa CruzПотвърден имейл адрес: ucsc.edu
- Ravi DharYale School of ManagementПотвърден имейл адрес: yale.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceПотвърден имейл адрес: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolПотвърден имейл адрес: anderson.ucla.edu
- Jonathan LevavGraduate School of Business, Stanford UniversityПотвърден имейл адрес: stanford.edu
- Alan SchwartzProfessor of Medical Education and Research Professor of Pediatrics, University of Illinois at ChicagoПотвърден имейл адрес: uic.edu
- Benjamin A. ConverseUniversity of VirginiaПотвърден имейл адрес: virginia.edu
- Aaron SackettAssociate Professor of Marketing, University of St. ThomasПотвърден имейл адрес: stthomas.edu
- Kathleen D. VohsПотвърден имейл адрес: umn.edu
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamПотвърден имейл адрес: ese.eur.nl
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityПотвърден имейл адрес: columbia.edu
Следене
Tom Meyvis
New York University, Stern School of Business
Потвърден имейл адрес: stern.nyu.edu - Начална страница