Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1200 | 425 |
h-индекс | 17 | 10 |
i10-индекс | 20 | 11 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichПотвърден имейл адрес: lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeПотвърден имейл адрес: cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityПотвърден имейл адрес: cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityПотвърден имейл адрес: wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechПотвърден имейл адрес: vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichПотвърден имейл адрес: lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemПотвърден имейл адрес: mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu