Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1639 | 921 |
h-индекс | 19 | 18 |
i10-индекс | 20 | 20 |
Съавтори
- Michel BallingsThe University of Tennessee, department of Business Analytics and StatisticsПотвърден имейл адрес: utk.edu
- Charles H. NobleUniversity of TennesseeПотвърден имейл адрес: utk.edu
- Prasad A. NaikUniversity of California DavisПотвърден имейл адрес: ucdavis.edu
- Anne RoggeveenCharles Clarke Reynolds Professor of Retailing & Marketing, Babson CollegeПотвърден имейл адрес: babson.edu
- YUEXIAO DONGTemple UniversityПотвърден имейл адрес: temple.edu
- Pravin NathClemson UniversityПотвърден имейл адрес: clemson.edu
- Ken MatsunoBabson College, ESADE Business SchoolПотвърден имейл адрес: babson.edu
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinПотвърден имейл адрес: mccombs.utexas.edu
- Garrett M. ShipleyMarketing Doctoral Candidate, University of Tennessee-KnoxvilleПотвърден имейл адрес: vols.utk.edu
- Anthony Di BenedettoProfessor of MarketingПотвърден имейл адрес: temple.edu
- Annette TowerClemson UniversityПотвърден имейл адрес: clemson.edu
- Dominique HanssensProfessor of Marketing, UCLAПотвърден имейл адрес: anderson.ucla.edu
- Rebecca Walker ReczekThe Ohio State UniversityПотвърден имейл адрес: osu.edu
Следене
Neeraj Bharadwaj
Proffitt's Professor in Marketing, University of Tennessee
Потвърден имейл адрес: utk.edu