Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 7831 | 4968 |
h-индекс | 32 | 30 |
i10-индекс | 51 | 41 |
Публичен достъп
Преглед на всички19 статии
6 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Andrew WalkerUtah State UniversityПотвърден имейл адрес: usu.edu
- Nam Ju KimAssociate Professor, Yonsei UniversityПотвърден имейл адрес: yonsei.ac.kr
- ChanMin KimThe Pennsylvania State UniversityПотвърден имейл адрес: psu.edu
- Yu-Chun KuoAssociate Professor, Rowan UniversityПотвърден имейл адрес: rowan.edu
- Kerstin SchroderAssociate ProfessorПотвърден имейл адрес: uab.edu
- Krista GlazewskiExecutive Director of The Friday Institute and Assoc Dean for Translational ResearchПотвърден имейл адрес: ncsu.edu
- Christopher J. Mong, Ph.D.Purdue UniversityПотвърден имейл адрес: purdue.edu
- Patrick E. ConnollyProfessor of Computer Graphics Technology, Purdue UniversityПотвърден имейл адрес: purdue.edu
- Anna Yinqi ZhangPh.D. Student in Education Psychology, The Pennsylvania State UniversityПотвърден имейл адрес: psu.edu
- Heather LearyBrigham Young UniversityПотвърден имейл адрес: byu.edu
- Joel Gardner, PhDFranklin University - Assistant Dean, Instructional DesignПотвърден имейл адрес: franklin.edu
- Brian FrenchWashington State UniversityПотвърден имейл адрес: wsu.edu
- Joel DrakeUtah State UniversityПотвърден имейл адрес: aggiemail.usu.edu
- Dave PritchardCecil and Ida Green Professor of Physics, MITПотвърден имейл адрес: MIT.EDU
- Doug HoltonHCCПотвърден имейл адрес: hccfl.edu
Следене
Brian R. Belland
Associate Professor, Educational Psychology, Penn State
Потвърден имейл адрес: psu.edu