Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1879 | 1297 |
h-индекс | 20 | 18 |
i10-индекс | 31 | 28 |
Публичен достъп
Преглед на всички6 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Brian J CaldwellMelbourne UniversityПотвърден имейл адрес: educationaltransformations.com.au
- Suzanne CarringtonProfessor Education QUTПотвърден имейл адрес: qut.edu.au
- Susan DanbyQueensland University of TechnologyПотвърден имейл адрес: qut.edu.au
- Parlo SinghProfessor, School of Education and Professional Studies, Griffith UniversityПотвърден имейл адрес: griffith.edu.au
- Yong ZhaoUniversity of Kansas, University of Melbourne, University of Oregon, Michigan State UniversityПотвърден имейл адрес: ku.edu
- Sue ThomasAssociate Professor, Education, Griffith UniversityПотвърден имейл адрес: griffith.edu.au
- Maryanne TheobaldAssociate Professor at Queensland University of TechnologyПотвърден имейл адрес: qut.edu.au
- Jayne KeoghLecturer, Griffith UniversityПотвърден имейл адрес: griffith.edu.au
- Tanya VaughanSenior Research Fellow, Australian Council for Educational ResearchПотвърден имейл адрес: acer.org
- Edward ReynoldsUniversity of New HampshireПотвърден имейл адрес: unh.edu
- Sean RintelSenior Principal Researcher, Microsoft Research CambridgeПотвърден имейл адрес: microsoft.com
- Barbara ComberProfessor of Education, University of South AustraliaПотвърден имейл адрес: unisa.edu.au
Следене