Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1008 | 857 |
h-индекс | 12 | 12 |
i10-индекс | 14 | 13 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamПотвърден имейл адрес: vu.nl
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamПотвърден имейл адрес: uva.nl
- Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsПотвърден имейл адрес: ru.nl
- Barbara C.N. MüllerAssociate Professor, Radboud University NijmegenПотвърден имейл адрес: bsi.ru.nl
- Theo AraujoProfessor of Media, Organisations and Society at the Amsterdam School of Communication ResearchПотвърден имейл адрес: uva.nl
- Ewa MasłowskaUniversity of Illinois Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciПотвърден имейл адрес: northwestern.edu
- Loes JanssenTilburg UniversityПотвърден имейл адрес: uvt.nl
- Francesca SotgiuVrije Universiteit Amsterdam, School of Business and EconomicsПотвърден имейл адрес: vu.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamПотвърден имейл адрес: uva.nl
- Daniel WigboldusProfessor of Social Psychology, Radboud University NijmegenПотвърден имейл адрес: psych.ru.nl
- Shintaro OkazakiKing's College LondonПотвърден имейл адрес: kcl.ac.uk
- Douglas C. WestKing's College LondonПотвърден имейл адрес: kcl.ac.uk
Следене
Stefan F. Bernritter
Associate Professor of Marketing, King's Business School, King's College London
Потвърден имейл адрес: kcl.ac.uk