Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 6920 | 2170 |
h-индекс | 43 | 27 |
i10-индекс | 109 | 59 |
Публичен достъп
Преглед на всички8 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Christine MerrellCentre for Evaluation and Monitoring (CEM), Durham UniversityПотвърден имейл адрес: cem.dur.ac.uk
- HendersonNo More MarkingПотвърден имейл адрес: nomoremarking.com
- Steven HigginsProfessor of Education, Durham UniversityПотвърден имейл адрес: durham.ac.uk
- David BoldenDurham UniversityПотвърден имейл адрес: durham.ac.uk
- Harvey GoldsteinProfessor of social statistics, University of BristolПотвърден имейл адрес: bristol.ac.uk
- Jo-Anne BairdProfessor of Educational AssessmentПотвърден имейл адрес: education.ox.ac.uk
- Adetayo S KasimStatistics DirectorПотвърден имейл адрес: gsk.com
- Julian ElliottPrincipal of Collingwood College and Professor of Education, Durham University.Потвърден имейл адрес: durham.ac.uk
- Paul NewtonOfqualПотвърден имейл адрес: ofqual.gov.uk
- Hans LuytenAssociate Professor of Education, Twente University, NetherlandsПотвърден имейл адрес: utwente.nl
- Sean McCuskerAssociate Professor in Education, Northumbria UniversityПотвърден имейл адрес: northumbria.ac.uk
Следене
P Tymms: P.B. Tymms: Peter Tymms
Emeritus Professor of Education, Durham University, UK
Потвърден имейл адрес: dur.ac.uk