Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 46522 | 13352 |
h-индекс | 70 | 43 |
i10-индекс | 178 | 111 |
Публичен достъп
Преглед на всички0 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Linda FerrellRoth Family Professor of Marketing & Business Ethics, Auburn UniversityПотвърден имейл адрес: Auburn.edu
- Michael D. HartlineCharles A. Bruning Professor of Business Administration, Florida State UniversityПотвърден имейл адрес: business.fsu.edu
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityПотвърден имейл адрес: msu.edu
- Steven J. SkinnerProfessor of Marketing, University ofKentuckyПотвърден имейл адрес: uky.edu
- Sally DibbCoventry UniversityПотвърден имейл адрес: coventry.ac.uk
- Tracy L Gonzalez-PadronProfessor, Marketing and International Business, University of Colorado - Colorado SpringsПотвърден имейл адрес: uccs.edu
- Victoria CrittendenBabson CollegeПотвърден имейл адрес: babson.edu
- William CrittendenProfessor of Strategy, D'Amore-McKim School of Business, Northeastern UniversityПотвърден имейл адрес: neu.edu
- Debbie ThorneTexas State UniversityПотвърден имейл адрес: txstate.edu
- Scott W. KelleyUniversity of KentuckyПотвърден имейл адрес: uky.edu
Следене
OC Ferrell
James T. Pursell, Sr. Eminent Scholar in Ethics, Auburn University
Потвърден имейл адрес: auburn.edu