Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 5836 | 2808 |
h-индекс | 31 | 20 |
i10-индекс | 49 | 37 |
Публичен достъп
Преглед на всички38 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Carlo PerrottaFaculty of Education, University of MelbourneПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
- Donatella PersicoIstituto per le Tecnologie Didattiche, Consiglio Nazionale ricercheПотвърден имейл адрес: itd.cnr.it
- Jeffrey EarpIstituto per le Tecnologie Didattiche, CNRПотвърден имейл адрес: itd.cnr.it
- Marcello PassarelliNational Research Council of ItalyПотвърден имейл адрес: edu.unige.it
- Francesca Maria DagninoResearcher at the Institute for Educational Technology (ITD-CNR)Потвърден имейл адрес: itd.cnr.it
- Flavio ManganelloResearcher, ITD-CNRПотвърден имейл адрес: itd.cnr.it
- Francesca PozziResearcher, Istituto Tecnologie Didattiche (ITD) - Consiglio Nazionale delle Ricerche (CNR)Потвърден имейл адрес: itd.cnr.it
- Guy MerchantProfessor of Literacy in EducationПотвърден имейл адрес: shu.ac.uk
Следене
Chris Bailey
Lecturer in Education Studies, Sheffield Hallam University
Потвърден имейл адрес: shu.ac.uk - Начална страница