Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 7537 | 6958 |
h-индекс | 12 | 12 |
i10-индекс | 13 | 13 |
Публичен достъп
Преглед на всички7 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Mingsheng LongAssociate Professor, Tsinghua UniversityПотвърден имейл адрес: tsinghua.edu.cn
- Jianmin WangSchool of Software, Tsinghua UniversityПотвърден имейл адрес: tsinghua.edu.cn
- Kun GaiSenior Director & Researcher, Alibaba GroupПотвърден имейл адрес: taobao.com
- Han LiAlibaba Inc.Потвърден имейл адрес: alibaba-inc.com
- Xiaoqiang ZhumobvistaПотвърден имейл адрес: mobvista.com
- Michael I. JordanProfessor of Electrical Engineering and Computer Sciences and Professor of Statistics, UC BerkeleyПотвърден имейл адрес: cs.berkeley.edu
- Yue CaoLightyear AIПотвърден имейл адрес: baai.ac.cn
- Jian XuSenior Director, Ad Platform, Alibaba GroupПотвърден имейл адрес: berkeley.edu
- Guorui ZhouПотвърден имейл адрес: kuaishou.com
- Bo ZhengПотвърден имейл адрес: alibaba-inc.com
- Daqing ChangAlibaba groupПотвърден имейл адрес: alibaba-inc.com
- Jingwei ZhuoJD IncПотвърден имейл адрес: jd.com
- Shaoxu SongTsinghua UniversityПотвърден имейл адрес: tsinghua.edu.cn
- Lei ChenHong Kong University of Science and TechnologyПотвърден имейл адрес: cse.ust.hk
- Hongbo DengGoogleПотвърден имейл адрес: google.com
- Biye JiangDepartment of Computer Science, University of California, BerkeleyПотвърден имейл адрес: cs.berkeley.edu
- Jin LiAlibaba GroupПотвърден имейл адрес: alibaba-inc.com
- Zhangjie CaoPh.D. of Computer Science, Stanford UniversityПотвърден имейл адрес: stanford.edu