Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1561 | 651 |
h-индекс | 15 | 13 |
i10-индекс | 17 | 13 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityПотвърден имейл адрес: uvt.nl
- Patrick GroenenErasmus University RotterdamПотвърден имейл адрес: ese.eur.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyПотвърден имейл адрес: tue.nl
- Julie Anne LeeProfessor Marketing, Director Centre for Human and Cultural Values, University of Western AustraliaПотвърден имейл адрес: uwa.edu.au
- Anat BardiPsychology, Royal Holloway University of LondonПотвърден имейл адрес: rhul.ac.uk
- Tibert VerhagenAmsterdam University of Applied SciencesПотвърден имейл адрес: hva.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamПотвърден имейл адрес: ese.eur.nl
- Csilla HorvathAssistant Professor of Marketing Radboud UniversityПотвърден имейл адрес: fm.ru.nl
- Shalom H. SchwartzProfessor Psychology, The Hebrew UniversityПотвърден имейл адрес: mail.huji.ac.il
- Erik T VerhoefProfessor of Spatial Economics, VU University AmsterdamПотвърден имейл адрес: vu.nl
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
Следене
Hester van Herk
Professor of Cross-Cultural Marketing Research, Vrije Universiteit Amsterdam
Потвърден имейл адрес: vu.nl