Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 9359 | 5268 |
h-индекс | 39 | 28 |
i10-индекс | 114 | 50 |
Публичен достъп
Преглед на всички9 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Nathan ZoanettiAustralian Council for Educational ResearchПотвърден имейл адрес: acer.org
- Hamish CoatesTsinghua UniversityПотвърден имейл адрес: tsinghua.edu.cn
- Friedrich HesseIWM Leibniz Institut für Wissensmedien (Tübingen)Потвърден имейл адрес: iwm-tuebingen.de
- Kai SassenbergZPID - Leibniz Institute for PsychologyПотвърден имейл адрес: leibniz-psychology.org
- Margaret WuПотвърден имейл адрес: edmeasurement.com.au
- Raymond J. AdamsACERПотвърден имейл адрес: acer.edu.au
- ShengQuan Yu,余胜泉School of education technology, Beijing Normal University,北京师范大学Потвърден имейл адрес: bnu.edu.cn
- Rosemary CallinghamAssociate Professor of Mathematics Education University of TasmaniaПотвърден имейл адрес: utas.edu.au
- Karen CorneilleLa Trobe UniversityПотвърден имейл адрес: latrobe.edu.au
- Samuel GreiffFull Professor, Goethe-University Frankfurt, GermanyПотвърден имейл адрес: psych.uni-frankfurt.de
- Danielle HutchinsonResolution ResourcesПотвърден имейл адрес: resolutionresources.com.au
- Barbara KameniarSenior Lecturer in Education, University of MelbourneПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
- Chee-Kit LooiProfessor, Education University of Hong KongПотвърден имейл адрес: eduhk.hk
- ZURAIMI ZAKARIASenior Lecturer, Faculty of Education, Universiti Teknologi MARA (UiTM) Shah AlamПотвърден имейл адрес: salam.uitm.edu.my
- Gerard PostiglioneProfessor, The University of Hong KongПотвърден имейл адрес: hku.hk