Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1392 | 1338 |
h-индекс | 18 | 18 |
i10-индекс | 27 | 24 |
Публичен достъп
Преглед на всички8 статии
10 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Shan LiLehigh UniversityПотвърден имейл адрес: lehigh.edu
- Susanne LajoieProfessor, Department of Educational Psychology and Counselling, McGill UniversityПотвърден имейл адрес: mcgill.ca
- Charles XieInstitute for Future IntelligenceПотвърден имейл адрес: intofuture.org
- Xing WanliUniversity of FloridaПотвърден имейл адрес: coe.ufl.edu
- Gaoxia ZhuAssistant Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityПотвърден имейл адрес: nie.edu.sg
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyПотвърден имейл адрес: indiana.edu
- Lingyun HuangEducation University of Hong KongПотвърден имейл адрес: eduhk.hk
- Hanxiang DuAssistant Professor, Western Washington UniversityПотвърден имейл адрес: wwu.edu
- Yuxin ChenUniversity of South AlabamaПотвърден имейл адрес: southalabama.edu