Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 2722 | 1128 |
h-индекс | 22 | 16 |
i10-индекс | 25 | 21 |
Съавтори
- j scott armstrongThe Wharton School, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityПотвърден имейл адрес: macromedia.de
- Willie SoonCenter for Environmental Research and Earth Sciences (CERES)Потвърден имейл адрес: ceres-science.com
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityПотвърден имейл адрес: massey.ac.nz
- Anthony LupoUniversity of Missouri / Belgorod State UniversityПотвърден имейл адрес: missouri.edu
- John DawesEhrenberg-Bass Institute, UniSA BusinessПотвърден имейл адрес: marketingscience.info
- Prof Rachel KennedyEhrenberg Bass Institute for Marketing Science, University of South AustraliaПотвърден имейл адрес: marketingscience.info
- Byron SharpProfessor of Marketing Science, Ehrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaПотвърден имейл адрес: unisa.edu.au
- Len TashmanEditor of Foresight: The International Journal of Applied ForecastingПотвърден имейл адрес: forecasters.org
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityПотвърден имейл адрес: case.edu
Следене
Kesten C Green
University of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash University
Потвърден имейл адрес: unisa.edu.au - Начална страница