Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 9376 | 3327 |
h-индекс | 34 | 24 |
i10-индекс | 47 | 35 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyПотвърден имейл адрес: haas.berkeley.edu
- Philip M. ParkerINSEAD Chair Professor of Management ScienceПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Peter Pal ZubcsekColler School of Management, Tel Aviv UniversityПотвърден имейл адрес: tauex.tau.ac.il
- Luk Van WassenhoveINSEADПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Atalay AtasuProfessor, INSEADПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordПотвърден имейл адрес: sbs.ox.ac.uk
- Kaifu ZhangAssistant Professor of Marketing, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: andrew.cmu.edu
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Sumitro BanerjeeAssociate Professor of Marketing at Grenoble Ecole de ManagementПотвърден имейл адрес: grenoble-em.com
Следене
Miklos Sarvary
Carson Professor of Business, Columbia Business School
Потвърден имейл адрес: columbia.edu - Начална страница