Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 9407 | 5199 |
h-индекс | 45 | 37 |
i10-индекс | 101 | 97 |
Публичен достъп
Преглед на всички28 статии
25 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- John R. KirbyQueen's UniversityПотвърден имейл адрес: queensu.ca
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Adrian PasquarellaUniversity of DelawareПотвърден имейл адрес: udel.edu
- Kate CainLancaster UniversityПотвърден имейл адрес: lancaster.ac.uk
- Michael J. KiefferAssociate Professor of Literacy Education, New York UniversityПотвърден имейл адрес: nyu.edu
- Catherine MimeauTÉLUQПотвърден имейл адрес: teluq.ca
- Anne CastlesAustralian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Severine CasalisProfesseur de psychologie, Université de LilleПотвърден имейл адрес: univ-lille.fr
- Patrick J. McGrathDalhousie Emeritus Professor of Psychiatry; Scientist, IWK Health Centre; Lead Scientist, SupermindsПотвърден имейл адрес: dal.ca
- Xuebao HeLaboratory of Marine Biology and Ecology, Third Institute of Oceanography, State OceanicПотвърден имейл адрес: tio.org.cn
- Junjie ZhangWright State UniversityПотвърден имейл адрес: wright.edu
- William WL ChoiHonorary Clinical Assistant Professor, The University of Hong KongПотвърден имейл адрес: pathology.hku.hk
Следене
Hélène Deacon
Professor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie University
Потвърден имейл адрес: dal.ca - Начална страница