Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 16111 | 5621 |
h-индекс | 52 | 35 |
i10-индекс | 148 | 90 |
Публичен достъп
Преглед на всички26 статии
11 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Herbert W. MarshDistinguished Professor, Australian Catholic University; Oxford UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Alexander YeungProfessor in Institute for Positive Psychology and Education, Australian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Marjorie SeatonAustralian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Danielle TraceyProfessor, Western Sydney UniversityПотвърден имейл адрес: westernsydney.edu.au
- Janet MooneyProfessor, Indigenous Studies and Education, Australian Catholic UniПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Roberto H ParadaAssociate Professor Adolescent Development, Western Sydney University: AustraliaПотвърден имейл адрес: westernsydney.edu.au
- Andrew J MartinUniversity of New South Wales (UNSW)Потвърден имейл адрес: unsw.edu.au
- Anthony DillonAustralian Catholic UniverityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Dennis M. McInerneyHonorary Professor of Educational PsychologyПотвърден имейл адрес: eduhk.hk
- Alison O'Mara-EvesAssociate Professor, EPPI-Centre, UCL Institute of Education, University College LondonПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk