Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 3707 | 1603 |
h-индекс | 31 | 23 |
i10-индекс | 58 | 42 |
Публичен достъп
Преглед на всички5 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Lina MarkauskaiteProfessor of Learning Sciences, The University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Susan McKenneyUniversity of TwenteПотвърден имейл адрес: utwente.nl
- Tali TalTechnionПотвърден имейл адрес: technion.ac.il
- Peter GoodyearThe University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Dani Ben-ZviProfessor of Statistics Education and Educational Technology, University of Haifa, IsraelПотвърден имейл адрес: edtech.haifa.ac.il
- Christopher HoadleyProfessor of Learning Sciences, University at BuffaloПотвърден имейл адрес: buffalo.edu
- Tamar Shamir InbalOpen University of Israel, Department of Education and PsychologyПотвърден имейл адрес: openu.ac.il
- Yehuda PeledWestern Galilee CollegeПотвърден имейл адрес: wgalil.ac.il
- Yishay MorInstitute for applied research in AI and Education, R&D division, Ministry of EducationПотвърден имейл адрес: yishaymor.org
Следене
Yael Kali
Professor of Technology Enhanced Learning
Потвърден имейл адрес: edtech.haifa.ac.il - Начална страница