Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 18696 | 4873 |
h-индекс | 41 | 31 |
i10-индекс | 60 | 43 |
Публичен достъп
Преглед на всички2 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityПотвърден имейл адрес: columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityПотвърден имейл адрес: rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingПотвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeПотвърден имейл адрес: dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillПотвърден имейл адрес: unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolПотвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAПотвърден имейл адрес: anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityПотвърден имейл адрес: stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityПотвърден имейл адрес: fordham.edu