Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 390 | 386 |
h-индекс | 9 | 9 |
i10-индекс | 9 | 9 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Erin McTigue, Ph.D.Researcher & Associate Prof II; University of StavangerПотвърден имейл адрес: uis.no
- Sharon D. MatthewsTexas A&M UniversityПотвърден имейл адрес: tamu.edu
- Katherine Landau WrightBoise State UniversityПотвърден имейл адрес: boisestate.edu
- Tracey S. HodgesThe Empowering Advocate LLCПотвърден имейл адрес: cwu.edu
- Per Henning UppstadUniversity of Stavanger, National Center for Reading Education and ResearchПотвърден имейл адрес: uis.no
- Oddny Judith SolheimProfessor in Special Needs Education, University of StavangerПотвърден имейл адрес: uis.no
- Daibao GuoBoise State UniversityПотвърден имейл адрес: boisestate.edu
- Noboru MatsudaAssociate Professor, North Carolina State UniversityПотвърден имейл адрес: ncsu.edu
- Stefanie WindThe University of AlabamaПотвърден имейл адрес: ua.edu
- Sarah StokowskiClemson UniversityПотвърден имейл адрес: clemson.edu
- Chi-Ning ChangAssistant Professor, Virginia Commonwealth UniversityПотвърден имейл адрес: vcu.edu