Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1527 | 1450 |
h-индекс | 21 | 21 |
i10-индекс | 32 | 30 |
Публичен достъп
Преглед на всички3 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Günter Daniel ReyPsychologie digitaler Lernmedien, Institut für Medienforschung, Technische Universität ChemnitzПотвърден имейл адрес: Phil.TU-Chemnitz.de
- Sascha SchneiderUniversity of ZurichПотвърден имейл адрес: uzh.ch
- Steve NebelChair of of Media Education; University of PotsdamПотвърден имейл адрес: uni-potsdam.de
- Felix KrieglsteinPsychologie digitaler Lernmedien, Institut für Medienforschung, TU ChemnitzПотвърден имейл адрес: phil.tu-chemnitz.de
- Maria WirzbergerDirector, Interchange Forum for Reflecting on Intelligent Systems, University of StuttgartПотвърден имейл адрес: iris.uni-stuttgart.de
- Lenka SchnaubertUniversity of NottinghamПотвърден имейл адрес: nottingham.ac.uk
- Manuel NinausUniversity of GrazПотвърден имейл адрес: uni-graz.at
- Korbinian MoellerProfessor of Mathematical Cognition, Centre for Mathematical Cognition, School of ScienceПотвърден имейл адрес: lboro.ac.uk
- Jonathan DyrnaTechnische Universität DresdenПотвърден имейл адрес: tu-dresden.de
- Paul GinnsAssociate Professor in Educational Psychology, University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Moritz KrellIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics EducationПотвърден имейл адрес: leibniz-ipn.de
Следене
Maik Beege
Digital Media in Education, Department of Psychology, University of Education Freiburg
Потвърден имейл адрес: ph-freiburg.de - Начална страница