Получаване на мой собствен потребителски профил
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Kesten C GreenUniversity of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash UniversityПотвърден имейл адрес: unisa.edu.au
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityПотвърден имейл адрес: case.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityПотвърден имейл адрес: macromedia.de
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolПотвърден имейл адрес: auckland.ac.nz
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterПотвърден имейл адрес: manchester.ac.uk
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityПотвърден имейл адрес: massey.ac.nz
- Shelby McIntyreProfessor of Marketing, Santa Clara UniveristyПотвърден имейл адрес: scu.edu
- Ruth Pagell; RA Pagell; Ruth A. PagellEmeritus Faculty , Emory UniversityПотвърден имейл адрес: emory.edu
- Erin AndersonProfessor of MarketingПотвърден имейл адрес: INSEAD.edu
Следене
j scott armstrong
The Wharton School, University of Pennsylvania
Потвърден имейл адрес: wharton.upenn.edu - Начална страница