Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 14608 | 4507 |
h-индекс | 40 | 31 |
i10-индекс | 47 | 45 |
Публичен достъп
Преглед на всички0 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Alexander FedorikhinMarketing Professor, Indiana UniversityПотвърден имейл адрес: indiana.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityПотвърден имейл адрес: danariely.com
- Ziv CarmonINSEADПотвърден имейл адрес: insead.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Antonio RangelBing Professor of Neuroscience, Behavioral Biology and Economics, CaltechПотвърден имейл адрес: hss.caltech.edu
- Stephen Michael NowlisAugust A Busch Jr. Distinguished Professor of Marketing, Washington University in St LouisПотвърден имейл адрес: wustl.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- George LoewensteinProfessor of Economics and Psychology, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: andrew.cmu.edu
- Tanya L. ChartrandDuke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu