Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 44500 | 22479 |
h-индекс | 104 | 81 |
i10-индекс | 312 | 256 |
Публичен достъп
Преглед на всички44 статии
18 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Brent W RobertsUniversity of Illinois, Urbana-Champaign & The University of TübingenПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityПотвърден имейл адрес: concordia.ca
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Felix ThoemmesCornell UniversityПотвърден имейл адрес: cornell.edu
- Martin BrunnerProfessor for Quantitative Methods in Educational Research, University of PotsdamПотвърден имейл адрес: uni-potsdam.de
- yi-miau tsaiUniversity of MichiganПотвърден имейл адрес: umich.edu
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongПотвърден имейл адрес: cuhk.edu.hk
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityПотвърден имейл адрес: acu.edu.au
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
Следене
Ulrich Trautwein
University of Tübingen, University of Tubingen, Universität Tübingen
Потвърден имейл адрес: uni-tuebingen.de - Начална страница