Приобщаващо образование за деца в риск и деца с емоционално-поведенчески проблеми К Златкова-Дончева Бургас: ЛИБРА СКОРП, 2020 | 6 | 2020 |
Менторството и децата в риск КИ Златкова-Дончева Либра Скорп ООД, 2018 | 6 | 2018 |
Приобщаване, обучение и развитие на деца и ученици с интелектуални затруднения К Златкова-Дончева Бургас: ЛИБРА СКОРП, 2021 | 4 | 2021 |
Constructivism and behaviorism in teaching children with intellectual disabilities K Zlatkova-Doncheva | 4 | 2020 |
Социалнопедагогическа характеристика на деца в риск, отглеждани извън семейна среда КИ Златкова–Дончева Трета докторантска научна сесия. Сборник доклади Великотърновски университет, 2016 | 4 | 2016 |
Центърът за настаняване от семеен тип за деца и младежи в риск–елемент от системата за социалнопедагогическа подкрепа K Zlatkova-Doncheva Педагогически алманах, 152-174, 2014 | 4 | 2014 |
Language Strategies to Reduce Anxiety of At-Risk Children Deprived of Parental Care. KI Zlatkova-Doncheva World Journal of Education 9 (5), 100-112, 2019 | 3 | 2019 |
Effect of Mentoring at-risk youth program in Bulgaria K Zlatkova-Doncheva LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017 | 3 | 2017 |
A multisensory approach to teaching students with dyslexia K Zlatkova-Doncheva | 2 | 2022 |
Language Impact towards Social Behavior of At-Risk Children K Doncheva PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning 3 (1), 01-21, 2019 | 2* | 2019 |
Конструктивизъм и бихевиоризъм при обучението на деца с интелектуална недостатъчност K Zlatkova-Doncheva Педагогически алманах 28 (2), 245-253, 2020 | 1 | 2020 |
Менторството като подход за неформална социалнопедагогическа подкрепа на деца в риск Р Кузманова-Карталова, К Златкова-Дончева Pedagogy/Pedagogika (0861-3982) 90 (7), 2018 | 1 | 2018 |
Factors and causes for low academic achievements at school K Zlatkova-Doncheva | 1 | 2017 |
Социалните услуги и институции в България–утвърждаване, развитие и перспективи КИ Златкова–Дончева Сборник доклади от Втора докторантска научна сесия, 2015 | 1 | 2015 |
INTONATION AND CHILDREN WITH EMOTIONAL AND BEHAVIORAL PROBLEMS. K Zlatkova-Doncheva, V Marinov Pedagogy/Pedagogika (0861-3982) 95 (2), 2023 | | 2023 |
Причини и фактори за деца в риск, деца с емоционално-поведенчески нарушения и деца с интелектуални затруднения (сравнителен анализ) К Златкова-Дончева Причини и фактори за деца в риск, деца с емоционално-поведенчески нарушения …, 2022 | | 2022 |
Мултисензорен подход при обучението на ученици с дислексия K Zlatkova-Doncheva Педагогически алманах 30 (1), 70-78, 2022 | | 2022 |
The intensity of voice affect on the behaviour of children with emotional and conduct disorders VV Marinov, KI Zlatkova-Doncheva Швидкодрук, 2021 | | 2021 |
ТРЕВОЖНОСТ И АГРЕСИВНОСТ ПРИ ДЕЦА С ЕМОЦИОНАЛНО-ПОВЕДЕНЧЕСКИ РАЗСТРОЙСТВА–ПРЕДСТАВЯНЕ НА ИНДИВИДУАЛЕН СЛУЧАЙ. К Златкова-Дончев& Pedagogy/Pedagogika (0861-3982) 93 (1), 2021 | | 2021 |
Тревожност и агресивност при деца с емоционално-поведенчески разстройства–представяне на индивидуален случай K Zlatkova-Doncheva Педагогика 93 (1), 74-86, 2021 | | 2021 |