Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 4417 | 1658 |
h-индекс | 32 | 24 |
i10-индекс | 64 | 44 |
Публичен достъп
Преглед на всички50 статии
2 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Diane Jass KetelhutProfessor-Teaching and Learning, Policy and Leadership, University of MarylandПотвърден имейл адрес: umd.edu
- Brian C NelsonProfessor of Educational Technology, Arizona State UniversityПотвърден имейл адрес: asu.edu
- Edward DieterleEducational Testing ServiceПотвърден имейл адрес: ets.org
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: upenn.edu
- Eric KlopferMITПотвърден имейл адрес: mit.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Jennifer S. GroffMIT Media LabПотвърден имейл адрес: media.mit.edu
- Patricia AlmondResearch Associate, Center for Advanced Technology in Education, University of OregonПотвърден имейл адрес: uoregon.edu
- Eli MeirSimBiotic SoftwareПотвърден имейл адрес: simbio.com
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: upenn.edu
- Michael (Mikhail) YudelsonStaff Data Scientist at Chegg, Inc.Потвърден имейл адрес: chegg.com