Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 5803 | 3239 |
h-индекс | 23 | 23 |
i10-индекс | 30 | 27 |
Публичен достъп
Преглед на всички1 статия
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Jennifer AakerGeneral Atlantic Professor, Stanford UniversityПотвърден имейл адрес: stanford.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolПотвърден имейл адрес: anderson.ucla.edu
- Kathleen D. VohsПотвърден имейл адрес: umn.edu
- Amit BhattacharjeeAssociate Professor of Marketing, University of Colorado BoulderПотвърден имейл адрес: colorado.edu
- Hengchen DaiAssociate Professor of Management and Organizations, Anderson School of Management, UCLAПотвърден имейл адрес: anderson.ucla.edu
- Jordan EtkinAssociate Professor of Marketing, Duke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Melanie RuddUniversity of HoustonПотвърден имейл адрес: bauer.uh.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityПотвърден имейл адрес: duke.edu
- Ashley WhillansAssistant ProfessorПотвърден имейл адрес: hbs.edu
- baba shivProfessor of Marketing, Stanford UniversityПотвърден имейл адрес: stanford.edu
- Kelly Goldsmith, Ph.D.Owen Graduate School of Management | Vanderbilt UniversityПотвърден имейл адрес: vanderbilt.edu