Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 2263 | 1482 |
h-индекс | 14 | 13 |
i10-индекс | 14 | 14 |
Публичен достъп
Преглед на всички4 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Carol PropperImperial College LondonПотвърден имейл адрес: imperial.ac.uk
- Nick BloomStanfordПотвърден имейл адрес: stanford.edu
- John Van ReenenMIT Department of Economics and Sloan Management SchoolПотвърден имейл адрес: mit.edu
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisПотвърден имейл адрес: wustl.edu
- Martin GaynorProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: cmu.edu
- Aleksi AaltonenTemple UniversityПотвърден имейл адрес: temple.edu
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyПотвърден имейл адрес: ust.hk
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggПотвърден имейл адрес: kellogg.northwestern.edu
- Pasquale Schiraldi (LSE)Lecturer (with tenure), LSEПотвърден имейл адрес: lse.ac.uk
- ILYA MOROZOVNorthwestern - KelloggПотвърден имейл адрес: kellogg.northwestern.edu
- Tomomichi AmanoHarvard UniversityПотвърден имейл адрес: hbs.edu
- Andrew RhodesToulouse School of EconomicsПотвърден имейл адрес: tse-fr.eu
- Xiaojing DongMarketing, Santa Clara UniversityПотвърден имейл адрес: scu.edu
- Adam N. SmithAssistant Professor of Marketing, University College LondonПотвърден имейл адрес: ucl.ac.uk
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityПотвърден имейл адрес: bu.edu