Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 303 | 253 |
h-индекс | 9 | 9 |
i10-индекс | 8 | 8 |
Публичен достъп
Преглед на всички4 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Richard CorrentiAssociate Professor and Research Scientist, University of Pittsburgh and Learning Research and Development CenterПотвърден имейл адрес: pitt.edu
- Diane LitmanUniversity of PittsburghПотвърден имейл адрес: cs.pitt.edu
- Lindsay Clare MatsumuraProfessor, University of PittsburghПотвърден имейл адрес: pitt.edu
- Elaine WangPolicy Researcher, RAND CorporationПотвърден имейл адрес: rand.org
- Melissa DyehouseAssociate Research Professor, Purdue UniversityПотвърден имейл адрес: purdue.edu
- Zahra RahimiScientist at AmazonПотвърден имейл адрес: pitt.edu
- Mark LaVeniaEdReports.orgПотвърден имейл адрес: edreports.org
- Ronald L. CarrFSCJ, Florida State University, Learning Systems Institute, FCR-STEMПотвърден имейл адрес: purdue.edu
- Nathan D JonesAssociate Professor, Boston UniversityПотвърден имейл адрес: bu.edu
- Toby ParkAssociate Professor of Education Policy, Florida State UniversityПотвърден имейл адрес: fsu.edu
- Emine ErktinBogazici UniversityПотвърден имейл адрес: bogazici.edu.tr
- Adam L SantoneMassachusetts Institute of Technology