Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 534 | 437 |
h-индекс | 12 | 11 |
i10-индекс | 17 | 13 |
Публичен достъп
Преглед на всички13 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityПотвърден имейл адрес: vanderbilt.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityПотвърден имейл адрес: indiana.edu
- Maggie DahnUniversity of California, IrvineПотвърден имейл адрес: uci.edu
- Virginia J. FloodAssistant Professor of Learning Sciences, University at Buffalo, SUNYПотвърден имейл адрес: buffalo.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyПотвърден имейл адрес: berkeley.edu
- Francis SteenAssociate Professor of Communication, UCLAПотвърден имейл адрес: comm.ucla.edu
- Asmalina SalehIndiana UniversityПотвърден имейл адрес: indiana.edu
- Robb LindgrenUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Jarod KawasakiAssistant Professor, California State University, Dominguez HillsПотвърден имейл адрес: csudh.edu
- William SandovalHead, Dept of STEM Education, North Carolina State UniversityПотвърден имейл адрес: ncsu.edu
Следене
David DeLiema
Assistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational Psychology
Потвърден имейл адрес: umn.edu - Начална страница