Follow
проф. д-р Христо Иванов Катранджиев
проф. д-р Христо Иванов Катранджиев
Професор по маркетинг, Университет за Национално и Световно Стопанство
Verified email at unwe.bg - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Ecological Marketing, Green Marketing, Sustainable Marketing: Synonyms оr аn Evolution оf Ideas?
H Katrandjiev
Economic Alternatives, 71-82., 2016
1062016
Ecological, Green and Sustainable Marketing: Synonyms оr аn Evolution оf Ideas?
H Katrandjiev
Economic Alternatives, 71-82., 2016
1062016
Investigation of Online Visual Merchandising (OVM) Elements of Apparel Web Stores
H Katrandjiev, I Velinov
Economic Alternatives, 84-98, 2014
262014
Understanding Ethical Consumption: Types and Antecedents
IT Hristo Katrandjiev, Antonia Delistavrou
Economic Alternatives, 612-633, 2017
17*2017
Интегрирани маркетингови комуникации
ДИ Доганов, БЛ Дуранкев, ХИ Катранджиев
Университетско издателство" Стопанство", 2003
102003
Медияпланиране на рекламната кампания
ХИ Катранджиев
Университетско издателство" Стопанство", 2008
62008
Optimization of Online Visual Merchandising Elements (OVME) on the Basis of Consumer Preferences
H Katrandjiev, I Velinov
Economic Alternatives, 76-88, 2014
52014
Дистрибуционна политика
Х Катранджиев
УИ "Стопанство", 2008
52008
Online Visual Merchandising: Structural Elements and Optimization for Apparel Webstores
H Katrandjiev, I Velinov
LAP Lambert, 2014
42014
Ethical Consumers In Greece: Who Are They?
I DELISTAVROU, Antonia & Katrandjiev, Hristo & TILIKIDOU
Annals of Spiru Haret University, Economic Series 17 (3), 45-67, 2017
3*2017
Типология на телевизионните зрители
Х Катранджиев
УИ "Стопанство", 2007
3*2007
Public Attitudes towards Advertising: An Empirical Investigation
H Katrandjiev
Economic Alternatives, 17-28, 2007
3*2007
Public Attitudes towards Advertising: an Empirical Investigation
H Katrandjiev
Economic Alternatives, 17-28, 2007
3*2007
Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите
БЛ Дуранкев, ХИ Катранджиев, СА Андонов, СЙ Георгиев
УНСС, 2012
22012
Typology of Consumer Behaviour In Times Of Economic Crisis – A Segmentation Study from Bulgaria
H Katrandjiev
International Scientific Conference “Problems of Competitiveness of …, 2011
22011
Typology Of Consumer Behaviour In Times Of Economic Crisis – A Segmentation Study From Bulgaria
H Katrandjiev
Quarterly Journal of Marketing, Volume 42, no 3, 2011 16 42 (3), 161-170, 2011
22011
Media planning of the advertising campaign
H Katrandjiev
University of National and World Economy, Universitetsko Izdatelstvo …, 2008
22008
Емпирично изследване на обществените нагласи към рекламата
Х Катранджиев
Икономически алтернативи, 40-52, 2007
22007
Segmentation of Bulgarian Consumer Market in Times of Economic Crisis: An Empirical Study
H Katrandjiev, E Naydenova
International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI 2012), 19-23, 2012
12012
Сегментиране на телевизионната аудитория на основа на зрителските навици: профилиране на сегментите, ”, София, ноември
Х Катранджиев
Международна научна конференция “Управленски, информационни и маркетингови …, 2004
12004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20