Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 241 | 212 |
h-индекс | 7 | 7 |
i10-индекс | 5 | 5 |
Публичен достъп
Преглед на всички5 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Patricia EadieProfessor, Faculty of Education, University of MelbourneПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
- Pamela SnowProfessor of Cognitive Psychology, School of Education, La Trobe UniversityПотвърден имейл адрес: latrobe.edu.au
- Beth ShinglesПотвърден имейл адрес: mcri.edu.au
- Frank NiklasUniversity of Munich (LMU)Потвърден имейл адрес: psy.lmu.de
- Associate Professor Jon QuachThe University of Melbourne and Murdoch Childrens Research InstituteПотвърден имейл адрес: unimelb.edu.au
- Kate BridgmanLa Trobe UniversityПотвърден имейл адрес: latrobe.edu.au
- Shane EricksonLa Trobe University, Melbourne, AustraliaПотвърден имейл адрес: latrobe.edu.au
- Ruth BeatsonMurdoch Children’s Research InstituteПотвърден имейл адрес: mcri.edu.au