Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 11107 | 5130 |
h-индекс | 44 | 35 |
i10-индекс | 97 | 71 |
Публичен достъп
Преглед на всички14 статии
4 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityПотвърден имейл адрес: concordia.ca
- Frederic N. BriereProfessor of psychoeducation, University of MontréalПотвърден имейл адрес: umontreal.ca
- Richard E TremblayUniversity College Dublin and University of MontrealПотвърден имейл адрес: ucd.ie
- Philip C. AbramiCentre for the Study of Learning & Performance, Concordia UniversityПотвърден имейл адрес: education.concordia.ca
- Robert CrosnoeDepartment of Sociology and Population Research Center, University of Texas at AustinПотвърден имейл адрес: austin.utexas.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenПотвърден имейл адрес: uni-tuebingen.de
- Robert M. BernardDistinguished Professor Emeritus, Concordia UniversityПотвърден имейл адрес: concordia.ca
- Galand BenoitUCLouvain, Psychological Sciences Research Institute, GIRSEFПотвърден имейл адрес: uclouvain.be
- Frank VitaroProfessor of Psycho-education, University of MontrealПотвърден имейл адрес: umontreal.ca
- Sylvie C. Cartierprofesseure, Universite de MontrealПотвърден имейл адрес: umontreal.ca
- Deborah ButlerProfessor of Education, University of British ColumbiaПотвърден имейл адрес: ubc.ca
- kawachi iHarvardПотвърден имейл адрес: hsph.harvard.edu
- Roman PabayoUniversity of Alberta School of Public HealthПотвърден имейл адрес: ualberta.ca
- Kyriakides, L.University of CyprusПотвърден имейл адрес: ucy.ac.cy