Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 9872 | 4716 |
h-индекс | 54 | 38 |
i10-индекс | 141 | 112 |
Публичен достъп
Преглед на всички12 статии
6 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Lara AlcockLoughborough UniversityПотвърден имейл адрес: lboro.ac.uk
- Matthew InglisLoughborough UniversityПотвърден имейл адрес: lboro.ac.uk
- Arthur B. PowellProfessor of Mathematics Education, Rutgers UniversityПотвърден имейл адрес: newark.rutgers.edu
- Hollylynne LeeNC State UniversityПотвърден имейл адрес: ncsu.edu
- Yvonne LaiUniversity of Nebraska-LincolnПотвърден имейл адрес: unl.edu
- Paola IannoneUniversity of EdinburghПотвърден имейл адрес: ed.ac.uk
- Sean LarsenPortland State UniversityПотвърден имейл адрес: pdx.edu
- Adrian SimpsonPrincipal of St. Mary’s College, Durham UniversityПотвърден имейл адрес: durham.ac.uk
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyПотвърден имейл адрес: indiana.edu
- Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityПотвърден имейл адрес: kent.edu
- Michelle CirilloUniversity of DelawareПотвърден имейл адрес: udel.edu
- Manya Raman-SundströmAssociate Professor of Mathematics Education, Umeå University and UFM research groupПотвърден имейл адрес: umu.se