Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 3213 | 1492 |
h-индекс | 21 | 13 |
i10-индекс | 33 | 16 |
Публичен достъп
Преглед на всички21 статии
1 статия
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesПотвърден имейл адрес: cs.wpi.edu
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityПотвърден имейл адрес: cmu.edu
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseПотвърден имейл адрес: digitalpromise.org
- Craig A. Mason, Ph.D.University of MaineПотвърден имейл адрес: maine.edu
- Joseph BeckWorcester Polytechnic InstituteПотвърден имейл адрес: wpi.edu
- Zachary A. PardosAssociate Professor at UC BerkeleyПотвърден имейл адрес: berkeley.edu
- Manasi VartakMITПотвърден имейл адрес: csail.mit.edu
- Cynthia M. D'AngeloAssistant Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Rachel L. Beattie, PhDThe Carnegie Foundation for the Advancement of TeachingПотвърден имейл адрес: carnegiefoundation.org
- Erika D. Tate, PhDBluknowledge LLCПотвърден имейл адрес: bluknowledge.com
- Diego Zapata-RiveraDistinguished Presidential Appointee, Educational Testing ServiceПотвърден имейл адрес: ets.org
- Alex J. BowersProfessor of Education Leadership, Teachers College, Columbia UniversityПотвърден имейл адрес: exchange.tc.columbia.edu
- Robert MislevyUniversity of Maryland (Emeritus); Educational Testing Service (retired)Потвърден имейл адрес: umd.edu
- Erica SnowSRI InternationalПотвърден имейл адрес: asu.edu