Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 308 | 286 |
h-индекс | 10 | 9 |
i10-индекс | 10 | 7 |
Публичен достъп
Преглед на всички9 статии
3 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: upenn.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: upenn.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringПотвърден имейл адрес: vanderbilt.edu
- Alexandra L. AndresUniversity of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: gse.upenn.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Jody Clarke-MiduraUtah State UniversityПотвърден имейл адрес: usu.edu
- Michael Sao PedroApprendisПотвърден имейл адрес: apprendis.com
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesПотвърден имейл адрес: cs.wpi.edu
- Maria Ofelia "Sweet" Z. San PedroData Scientist at RobloxПотвърден имейл адрес: roblox.com
Следене
Yang Jiang
Educational Testing Service; Columbia University; Harvard University
Потвърден имейл адрес: tc.columbia.edu