Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 3638 | 2082 |
h-индекс | 31 | 28 |
i10-индекс | 59 | 50 |
Публичен достъп
Преглед на всички31 статии
9 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuПотвърден имейл адрес: utu.fi
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuПотвърден имейл адрес: utu.fi
- Bert De SmedtProfessor, Faculty of Psychology and Educational Sciences, University of LeuvenПотвърден имейл адрес: ppw.kuleuven.be
- Koen VeermansSenior researcher, Turku Institute for Advanced Studies & Teacher Education, Turku UniversityПотвърден имейл адрес: utu.fi
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioПотвърден имейл адрес: uwo.ca
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityПотвърден имейл адрес: uni-trier.de
- Jo van hoofKU LeuvenПотвърден имейл адрес: ppw.kuleuven.be
- Matthew InglisLoughborough UniversityПотвърден имейл адрес: lboro.ac.uk
- Lara AlcockLoughborough UniversityПотвърден имейл адрес: lboro.ac.uk
- Wim Van DoorenKU LeuvenПотвърден имейл адрес: kuleuven.be
- Guenter EsserProfessor of Clinical Psychology and Psychotherapy, University of PotsdamПотвърден имейл адрес: uni-potsdam.de
- Pekka RäsänenProfessor, Economic Sociology, University of Turku, FinlandПотвърден имейл адрес: utu.fi