Получаване на мой собствен потребителски профил
Позовавания
Всички | От 2019 | |
---|---|---|
Позовавания | 1610 | 860 |
h-индекс | 17 | 12 |
i10-индекс | 22 | 16 |
Публичен достъп
Преглед на всички4 статии
0 статии
налични
неналични
Въз основа на изисквания при финансирането
Съавтори
- Jayne C. LammersAssociate Professor of Education, University of RochesterПотвърден имейл адрес: warner.rochester.edu
- Jen Scott CurwoodAssociate Professor, The University of SydneyПотвърден имейл адрес: sydney.edu.au
- Sarah McCartheyUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Rebecca WoodardUniversity of Illinois at ChicagoПотвърден имейл адрес: uic.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityПотвърден имейл адрес: usu.edu
- Bill CopeProfessor, Education Policy, Organization and Leadership, University of IllinoisПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Mary KalantzisUniversity of Illinois at Urbana ChampaignПотвърден имейл адрес: illinois.edu
- Erica Rosenfeld HalversonUniversity of Wisconsin-MadisonПотвърден имейл адрес: wisc.edu
- Sandra Schamroth AbramsUniversity of South AfricaПотвърден имейл адрес: sandrasabrams.com
- Hannah R. GerberProfessor of Literacy, Sam Houston State UniversityПотвърден имейл адрес: shsu.edu
- Justin OlmansonUniversity of Nebraska LincolnПотвърден имейл адрес: unl.edu
- Katrina KennettUniversity of Montana WesternПотвърден имейл адрес: umwestern.edu
- Amy StornaiuoloAssociate Professor of Literacy Studies, Graduate School of Education, University of PennsylvaniaПотвърден имейл адрес: gse.upenn.edu
Следене
Alecia Marie Magnifico
Associate Professor of English Teaching, University of New Hampshire
Потвърден имейл адрес: unh.edu