Follow
Anton Nedyalkov, Антон Недялков
Anton Nedyalkov, Антон Недялков
Assoc. Prof. Dr., University of Ruse
Verified email at uni-ruse.bg - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Проблеми на качеството в операционния мениджмънт на услугите
А Недялков
Русе: Примакс, 2012
37*2012
University as Prerequisite for Sustainable Regional Development in International Context
M Kirova, A Nedyalkov, M Pencheva, D Yordanova
Proceedings of the 18th International Scientific Conference Globalization …, 2018
202018
Управление на операциите
Н Найденов, А Недялков
Русе : Авангард принт, 2009
122009
Интегриране на системата за управление в организациите
А Недялков, А Петков, М Кирова, М Бонева
Русе: Примакс, ISBN 978-619-7242-34-8, 2018
102018
Aspects of Operations Management of Services
A Nedyalkov
Annals of "Eftimie Murgu" University of Resita, Fascicle II - Economic …, 2010
82010
Методика за измерване на качеството на услугите
А Недялков
Научни трудове от IX-та Международна научна конференция „Мениджмънт и …, 2011
7*2011
Интегриране на моделите за мениджмънт на индустриалните услуги чрез концепцията за сервизния триъгълник
Н Найденов, А Недялков
Машиностроене и електротехника, 26-30, 2009
72009
Internet Penetration in Agricultural Markets: The Pattern of Bulgaria and Ukraine
A Nedyalkov, V Borisova
How effective is the invisible hand: Agricultural and food markets in …, 2005
72005
The Impact of Information Society on Agriculture and Rural Areas Development
A Nedyalkov, V Borisova
Studies on the Agricultural and Food Sector in Central and Eastern Europe 25 …, 2004
7*2004
Investigation on Necessity of Management Information Systems in Agrocompanies Supplying Technical Services
A Nedyalkov, N Naydenov
Proceedings / IAMO ATB Workshop: Approaching Agricultural Technology and …, 2001
72001
Теоретични аспекти при разработването на управленски информационни системи
А Недялков
Научни трудове на Русенски университет 47 (6.1), 23-28, 2008
62008
Качеството - база за разработване на интегрирана стратегия в сектора на услугите
А Недялков
Изследване на иновационни алтернативи за бизнес оцеляване и развитие, 91-116, 2012
52012
Изследване на качеството на бизнес-към-бизнес услуги
А Недялков, Л Велева
Научни трудове на Русенски университет 50 (5.1), 85-90, 2011
52011
Качество на услугите: Контент-анализ на заглавията в българските периодични издания
А Недялков
Научни трудове на Русенски университет 50 (5.1), 91-100, 2011
52011
Research on application of lean tools: Some cases from service companies
A Simeonova, A Nedyalkov
Journal of Entrepreneurship & Innovation 12, 55-59, 2020
42020
A Priori Research on Lean Tools in Business
A Simeonova, A Nedyalkov
Reports Awarded with "Best Paper" Crystal Prize from 58th Annual Scientific …, 2019
42019
Методични аспекти при изследване на обслужването на клиенти
А Недялков
Научни трудове на Русенски университет 48 (5.1), 13-18, 2009
42009
Изследване изменението на числеността на персонала във фирми за производствени услуги
А Недялков, Н Найденов
Научни трудове на Русенски университет 46 (4), 12-17, 2007
42007
Анализ на софтуерния пазар в България (Аналiз ринку програмного забезпечення в Болгарiї)
А Недялков
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Фінанси і …, 2004
42004
Crisis Management: Is it Possible to Solve Organizations’ Problems by Lean Six Sigma?
A Simeonova, A Nedyalkov
Challenges to Industrial Growth: Anniversary Industrial Growth Scientific …, 2018
32018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20